Taula de continguts

El informe de resultat de les proves es basa en la plantilla disponible a Plantilla Informe de Resultat de Proves

Una vegada descarregada la plantilla alguns dels apartats es generen automàticament a partir de la informació continguda a HP QC.

Configuració de la taula resum de defectes

  1. Anar a l’apartat Dashboard -> Secció “Analysis View”
  2. Prémer el botó per afegir un nou informe i escollir ‘New Project Report’
  3. Des de la pestanya ‘Configuration’ situar-se a ‘Document’ i escollir els valors:

    • ‘Output format’ el valor ‘Docx’
  4. Des de ‘Document’ amb botó dret sel·leccionar ‘Add report section’ i escollir com a ‘Type’ el valor ‘Defects’

  5. Escollir a l’arbre la nova secció creada. Dins ‘Template Details’ escollir ‘Custom template’ i escollir el fitxer Plantilla Secció Resum de Defectes

Configuració del detall dels defectes

  1. Anar a l’apartat Dashboard -> Secció “Analysis View”
  2. Prémer el botó per afegir un nou informe i escollir ‘New Project Report’ i com a format ‘docx’

  3. Des de ‘Document’ amb botó dret sel·leccionar ‘Add report section’ i escollir com a ‘Type’ el valor ‘Defects’. Posar com a nom ‘Defectes’

  4. Escollir a l’arbre la nova secció creada. Dins ‘Template Details’ escollir ‘Custom template’ i escollir el fitxer Plantilla Secció Detall de Defectes

  5. Ubicar-se a la jerarquia i seleccionar ‘Defects’

  6. Amb botó dret escollir ‘Add Report Section’ i escollir com a ‘Type’ el valor ‘Attachments’

  7. Escollir com a ‘Custom Template’ el fitxer descarregat prèviament en local Plantilla Secció Detall Annex de Defectes

Generar la taula de resum de defectes

Prémer ‘Generate’ sobre l’informe de resum de defectes i copiar el contingut generat a l’apartat ‘2. RESUM DELS DEFECTES TROBATS’ just després del gràfic resum.

Generar el detall dels defectes

Prémer ‘Generate’ sobre l’informe de detall de defectes i copiar el contingut generat a l’apartat ‘3. DETALL DELS DEFECTES TROBATS’.