Abans de generar l’informe en el projecte cal prèviament definir la seva configuració, que servirà per les generacions posteriors.
Des de la pestanya ‘Configuration’ situar-se a ‘Document’ i escollir els valors:
Des de ‘Document’ amb botó dret sel·leccionar ‘Add report section’ i escollir com a ‘Type’ el valor ‘Tests’
Escollir a l’arbre la nova secció creada. Dins ‘Template Details’ escollir ‘Custom template’ i escollir el fitxer Plantilla Secció Especificació de Proves
Afegir un filtre per generar l’ordre (des de View Order sel·leccionar ‘Nivell de prova’, ‘Tipus de prova’ i ‘Test ID’ en aquest ordre)
Des del node de nou escollir amb botó dret ‘Add report section’ i escollir com a ‘Type’ el valor ‘Design steps’. Com a custom template escollir el fitxer Plantilla Secció Guions de Proves
Des de l’informe configurat, escollir el segon node a la pestanya ‘Configuration’ (just a sota de ‘Document’) i escollir ‘Filter’ per acotar el informe als “Test Sets” associats a la versió:
En el diàleg mostrat seleccionar la pestanya “Cross Filter”, configurar la secció ‘Test Sets’ apartat ‘Test Set Folder’ i informar la carpeta corresponent a la versió
Prémer el boto “Generate” per generar l’informe de sortida.