Generar informe d’especificació

Configuració de l’informe d’especificació

Abans de generar l’informe en el projecte cal prèviament definir la seva configuració, que servirà per les generacions posteriors.

  1. Anar a l’apartat Dashboard -> Secció “Analysis View”
  2. Prémer el botó per afegir un nou informe i escollir ‘New Project Report’. Introduir un nom de document.
  3. Des de la pestanya ‘Configuration’ situar-se a ‘Document’ i escollir els valors:

    • ‘Output format’ el valor ‘Docx’
  4. Des de ‘Document’ amb botó dret sel·leccionar ‘Add report section’ i escollir com a ‘Type’ el valor ‘Tests’

  5. Escollir a l’arbre la nova secció creada. Dins ‘Template Details’ escollir ‘Custom template’ i escollir el fitxer Plantilla Secció Especificació de Proves

  6. Afegir un filtre per generar l’ordre (des de View Order sel·leccionar ‘Nivell de prova’, ‘Tipus de prova’ i ‘Test ID’ en aquest ordre)

  7. Des del node de nou escollir amb botó dret ‘Add report section’ i escollir com a ‘Type’ el valor ‘Design steps’. Com a custom template escollir el fitxer Plantilla Secció Guions de Proves

Generar informe d’especificació

  1. Des de l’informe configurat, escollir el segon node a la pestanya ‘Configuration’ (just a sota de ‘Document’) i escollir ‘Filter’ per acotar el informe als “Test Sets” associats a la versió:

  2. En el diàleg mostrat seleccionar la pestanya “Cross Filter”, configurar la secció ‘Test Sets’ apartat ‘Test Set Folder’ i informar la carpeta corresponent a la versió

    hp_qc_generar_informe_2

  3. Prémer el boto “Generate” per generar l’informe de sortida.