Objectiu del servei - Facilitació Demo de producte

L'objectiu principal és que els assistents tinguin clar com funciona una Demo de producte. Es recomana que en aquest taller els assistents estiguin treballant en un producte i estiguin al final del PI per poder dur a terme una Demo de producte real. Així es podrà garantir que totes les parts interessades tinguin una comprensió clara de l'estat actual del producte i proporcionar un fòrum per a la comunicació oberta i constructiva. També es tracta de promoure la transparència i la col·laboració entre els diferents equips i proveïdors.


PER A QUI Gestors de Producte, Product Owner, Scrum Màster, Equip de desenvolupament, clients, usuaris, parts interessades.
DURADA 2 hores.
FORMAT Presencial o en línia.
RESULTAT Com a resultat d'aquesta facilitació, totes les parts interessades hauran tingut l'oportunitat de veure el progrés realitzat, proporcionar feedback i comprendre millor les pròximes etapes en el desenvolupament del producte.
PREREQUISITS Equips que estiguin treballant en un producte i estiguin al final del PI per poder fer una Demo real.
DEPENDÈNCIA Per fer aquest taller, és recomanable haver-hi fet prèviament altres tallers. La ruta recomanada per realitzar aquest taller és la següent: Introducció a l'enfocament a producte >> Visió de Producte >> Demo de Producte

COM ES FA UNA DEMO DE PRODUCTE

La demostració de producte es produeix al final de cada iteració, entenent que tots els equips que col·laboren en el desenvolupament del producte, treballen sincronitzats amb la mateixa cadència d'iteracions i esprints. Aquest esdeveniment proporciona una visió integrada i completa de les noves funcions proporcionades pels equips durant la iteració passada. La demostració del producte ofereix una mesura, basada en fets, del progrés actual del producte dins de la iteració d'increment de producte o PI.

FUNCIONAMENT DE LA SESSIÓ

Tot seguit, es detallen els apartats i temes principals que trobareu en aquest taller:

  1. Breu explicació sobre què és una Demo de producte i per què serveix.

  2. Revisió del context de negoci i els objectius de la iteració. A partir d’unes necessitats detectades pel que fa a negoci, els assistents hauran de pensar en possibles objectius a assolir.

  3. Descripció breu de cada característica nova abans de fer la demostració.

  4. Demostració de cada característica nova amb un cas d'ús d'extrem a extrem.

  5. Identificació de riscos i impediments. S’identificaran possibles riscos i impediments que puguin haver-hi sobre el producte.

  6. Discussió oberta de preguntes i comentaris. Es generarà una discussió, on es podran fer preguntes i comentaris sobre les funcionalitats del producte.

  7. Resum del progrés i les accions. Es resumiran les discussions, les decisions, els problemes, els riscos i els elements d'acció, per establir les responsabilitats i els terminis.

  8. Valoracions finals. Per finalitzar, es comentaren les conclusions o idees que s’obtenen d’aquest taller.

OBJECTIUS A ASSOLIR

A continuació, es detallen els conceptes clau que els assistents assoliran en aquest taller:

  1. Domini del producte: Us ajudarà a desenvolupar un profund coneixement i domini sobre les seves característiques, funcionalitats i capacitats.

  2. Desenvolupament d'habilitats de comunicació: Millorareu les habilitats de comunicació, permetent explicar de manera clara i efectiva les característiques i beneficis del producte a diferents audiències.

  3. Millora contínua: Us permetrà identificar àrees de millora i adaptar la presentació per maximitzar l'impacte.

  4. Confiança i seguretat: Augmentareu la confiança i la seguretat en si mateix, cosa que us ajudarà per a futures presentacions i activitats relacionades amb el producte.

Objectiu del servei - Facilitació Demo de producte

L'objectiu principal és que els assistents tinguin clar com funciona una Demo de producte. Es recomana que en aquest taller els assistents estiguin treballant en un producte i estiguin al final del PI per poder dur a terme una Demo de producte real. Així es podrà garantir que totes les parts interessades tinguin una comprensió clara de l'estat actual del producte i proporcionar un fòrum per a la comunicació oberta i constructiva. També es tracta de promoure la transparència i la col·laboració entre els diferents equips i proveïdors.


PER A QUI Gestors de Producte, Product Owner, Scrum Màster, Equip de desenvolupament, clients, usuaris, parts interessades.
DURADA 2 hores.
FORMAT Presencial o en línia.
RESULTAT Com a resultat d'aquesta facilitació, totes les parts interessades hauran tingut l'oportunitat de veure el progrés realitzat, proporcionar feedback i comprendre millor les pròximes etapes en el desenvolupament del producte.
PREREQUISITS Equips que estiguin treballant en un producte i estiguin al final del PI per poder fer una Demo real.
DEPENDÈNCIA Per fer aquest taller, és recomanable haver-hi fet prèviament altres tallers. La ruta recomanada per realitzar aquest taller és la següent: Introducció a l'enfocament a producte >> Visió de Producte >> Demo de Producte

COM ES FA UNA DEMO DE PRODUCTE

La demostració de producte es produeix al final de cada iteració, entenent que tots els equips que col·laboren en el desenvolupament del producte, treballen sincronitzats amb la mateixa cadència d'iteracions i esprints. Aquest esdeveniment proporciona una visió integrada i completa de les noves funcions proporcionades pels equips durant la iteració passada. La demostració del producte ofereix una mesura, basada en fets, del progrés actual del producte dins de la iteració d'increment de producte o PI.

FUNCIONAMENT DE LA SESSIÓ

Tot seguit, es detallen els apartats i temes principals que trobareu en aquest taller:

  1. Breu explicació sobre què és una Demo de producte i per què serveix.

  2. Revisió del context de negoci i els objectius de la iteració. A partir d’unes necessitats detectades pel que fa a negoci, els assistents hauran de pensar en possibles objectius a assolir.

  3. Descripció breu de cada característica nova abans de fer la demostració.

  4. Demostració de cada característica nova amb un cas d'ús d'extrem a extrem.

  5. Identificació de riscos i impediments. S’identificaran possibles riscos i impediments que puguin haver-hi sobre el producte.

  6. Discussió oberta de preguntes i comentaris. Es generarà una discussió, on es podran fer preguntes i comentaris sobre les funcionalitats del producte.

  7. Resum del progrés i les accions. Es resumiran les discussions, les decisions, els problemes, els riscos i els elements d'acció, per establir les responsabilitats i els terminis.

  8. Valoracions finals. Per finalitzar, es comentaren les conclusions o idees que s’obtenen d’aquest taller.

OBJECTIUS A ASSOLIR

A continuació, es detallen els conceptes clau que els assistents assoliran en aquest taller:

  1. Domini del producte: Us ajudarà a desenvolupar un profund coneixement i domini sobre les seves característiques, funcionalitats i capacitats.

  2. Desenvolupament d'habilitats de comunicació: Millorareu les habilitats de comunicació, permetent explicar de manera clara i efectiva les característiques i beneficis del producte a diferents audiències.

  3. Millora contínua: Us permetrà identificar àrees de millora i adaptar la presentació per maximitzar l'impacte.

  4. Confiança i seguretat: Augmentareu la confiança i la seguretat en si mateix, cosa que us ajudarà per a futures presentacions i activitats relacionades amb el producte.