Una de les possibilitats que ens permet Jira és la càrrega massiva de tickets, generades amb altres eines que permeten una forma de creació de tickets més simple com poden ser Miro o Figma. Des de l’exportació en CSV d’aquestes eines , es pot generar un arxiu que es carregui dins de Jira.
Qualsevol arxiu CSV (Excel) pot ser carregat a Jira, per tant, aquesta funció també es pot servir per migrar tickets entre projectes.
Per trobar aquesta opció anirem al navegador de Issues. Seleccionem el buscador al menú superior a la dreta i “View all issues” per obrir la pàgina.
Al costat superior dret de la pàgina trobarem els tres punts que mostren l’opció “Import issues from CSV”.
Un cop obert l’assistent de pujada de Issues, seleccionem l’arxiu que volem pujar. No cal seleccionar la casella inferior.
Passem a la finestra de configuració on indiquem els paràmetres de l’arxiu Excel. Hem de donar a Jira la informació necessària:
Jira demanarà que els camps que venen al CSV es puguin convertir en camps d’Històries d’Usuari, l’únic camp obligatori i mínim és “Summary” és a dir, el nom de la Història d’Usuari.
Des d’aquest pas tenim dues opcions.