Jira permet la càrrega massiva de tickets generats amb altres eines com Miro o Figma, mitjançant l’exportació de dades en CSV. Aquesta funció també es pot utilitzar per migrar tickets entre projectes.

1. Trobar l’opció d’importació.

  1. Accedeix al navegador d’Issues desde el menú superior dret, selecciona el buscador i fes clic a “View all issues” per obrir la pàgina.
  2. A la part superior dreta, fes clic als tres punts (…) i selecciona “Import issues from CSV”. import_find

2.Set up

  1. Un cop obert l’assistent de pujada de Issues, selecciona l’arxiu CSV que vols importar.
  2. No cal marcar la casella inferior. import_setup

3.Settings

A la finestra de configuració, defineix els paràmetres següents:

  • Import to project: Selecciona el projecte on es crearan els tickets.
  • File encoding: Generalment UTF-8.
  • Delimiter: Es pot deixar l’opció per defecte (normalment “,”).
  • Date format: Es pot mantenir l’opció per defecte si el format és correcte.

import_settings

4.Mapatge de camps

Jira sol·licitarà que els camps del CSV es corresponguin amb camps d’Històries d’Usuari. L’únic camp obligatori és “Summary”, que correspon al nom del ticket. import_map

5.Mapatge de valors

Un cop fet el mapeig, tens dues opcions:

  • “Begin import”: Iniciar la importació directament.
  • “Validate”: Validar el mapeig abans d’importar per detectar possibles errors.

import_values

Un cop es completa la importació, podem trobar les històries d’usuari noves al Backlog del projecte que hem seleccionat prèviament.

Documentació més extensa

  • Crear issues amb l’importador - Atlassian
  • Mapatge de dades de CSV - Atlassian