Les eines de Qualitat per les quals es poden sol·licitar peticions mitjançant JIRA són:
Aquesta és la nomenclatura amb les que es poden trobar dins JIRA (accedir amb la url https://cstd.ctti.gencat.cat/jiracstd).
La sol·licitud d’accés a qualsevol de les eines corporatives de qualitat es realitza mitjançant l’eina JIRA realitzant els següents passos:
Entrar a la Eina de registre JIRA.
Escollir l’opció “Crear”.
Seleccionar “Servei” com a “CS Acompanyament Qualitat”.
Seleccionar “Tipus de Petició” com a “Acompanyament”.
Seleccionar en “Tipus Suport” l’opció “Eines” i l’eina a la que es sol·licita l’alta:
ValueEdge: “Alta usuari/s a l’eina del cicle de vida del software”
ALM - LoadRunner: “Alta usuari/s al Sistema central de gestió i execució de proves de rendiment”
(per demanar modificacions d’usuaris seleccionar l’opció Alta o Baixa)
Seleccionar “Lot aplicacions” corresponent al projecte/proveïdor.
Adjuntar a la petició el següent formulari complimentat:Formulari de sol·licitud per les eines de qualitat
Prémer “Crear”.
Per poder cursar incidències sobre les eines de Qualitat, una vegada dins de l’eina Remedy haurem d’anar a l’opció “Avaria o mal funcionament” i dintre d’aquesta opció clicarem l’opció “Incidència en aplicacions”.
Una vegada marcada l’opció haurem de clicar sobre “Sol·licitar ara”.
Ens apareixerà una finestra on haurem d’omplir la informació i seleccionar per quina eina de qualitat volem fer la consulta.