Objectiu | ||
Realitzar kickoff si és necessari. En aquest s’ha d’incloure també l’enfocament de la gestió del canvi | ||
Entrades | Sortides | |
|
Qui ho fa: Responsable del Projecte
Valorar si s’ha de realitzar la reunió de kickoff.
La reunió de llançament del projecte (altrament dita de kickoff) es pot realitzar en diferent moments del projecte depenent de l’estratègia dels gestors i del grau d’informació que es disposi.
Un d’aquest punts pot ser a l’inici del projecte (revisitable al començament de cada fase si això és important) o bé més endavant quan ja es disposi de les línies base establertes.
Qui ho fa: Cap de Projecte (Proveïdor)
Elaborar la documentació a utilitzar durant la presentació de llançament de projecte. Per fer-ho, s’ha de recopilar la informació generada durant el procés de gestió de demanda, posant el focus en les necessitats de negoci que han provocat que es generi el projecte i els objectius que es vol assolir. No s’exclou que en projectes grans sigui necessari fer reunions addicionals dirigides a interessats que s’incorporin en fases posteriors.
En la presentació del kickoff del projecte s’ha d’incloure l’enfocament de la gestió del canvi.
El rol Cap de projecte (proveïdor) ha de seguir l’apartat ‘4.2.3.6 Liurables > Entregar lliurables’ de la guia Guia d’usuari de les Instruccions Operatives de l’eina Clarity.
El rol Responsable del projecte realitzarà l’aprovació seguint l’apartat ‘4.2.3.6 Lliurables > Aprovar lliurables’ de la guia Guia d’usuari de les Instruccions Operatives de l’eina Clarity.
Qui ho fa: Responsable del Projecte
Revisar i completar la llista dels interessats en el projecte que s’ha recopilat durant el procés de Gestió de la demanda, crear la convocatòria de la reunió de llançament, distribuir-la als participants, i encarregar-se dels aspectes logístics associats a la reunió, prenent cura de les facilitats necessàries per realitzar-la amb èxit.
Qui ho fa: Responsable del Projecte
Realitzar la reunió de llançament del projecte. Els seus objectius són:
Es tracta d’un esdeveniment que pretén establir complicitats entre els interessats i ser una eina de comunicació i motivació.
Al llarg del projecte es poden establir altres reunions amb motivacions semblats a les indicades, quedant al criteri de l’equip de gestió la seva convocatòria.
Qui ho fa: Cap de Projecte (Proveïdor)
Introduir aquesta informació amb la plantilla Plantilla Acta de reunió.