Descripció
Pla de millora de solució

Inclou les següents seccions:

  1. SITUACIÓ INICIAL

    Descriu la situació inicial de la que ha de partir la millora, tenint en compte els resultats obtinguts en revisions i auditories, o en altres mecanismes de control que s’hagin establert.

  2. PLA D’ACCIO.

    S’han de determinar les accions específiques que s’escometran per corregir les disconformitats i millores.

    • Procés/Àrea afectada. Identifica en quin mòdul funcional, procés de negoci o aspecte s’identifica la millora
    • Tipus problema (característica afectada). Identifica la característica de qualitat en la que es troba el punt de millora (eficiència, seguretat, funcionalitat, …)
    • Severitat. Identifica l’impacte que té la disconformitat o problema a solucionar.
    • Data identificació. Data en la que es va identificar per primera vegada el problema.
    • Accions a realitzar. Accions que es realitzarar per corregir o mitigar el problema
    • Responsable. Responsable de l’execució de les accions
    • Data objectiu. Data prevista en la que s’haurà tancat el problema
    • Seguiment. Descriu l’estat de les accions
Qui ho faQui ho valida
Cap de Projecte (Proveïdor)
Criteris d'acceptació
  1. S’han determinat accions amb dates específiques
  2. Totes les accions han de tenir un responsable assignat
  3. Les dates identificades han de ser raonables
Plantilla del lliurable
Assumpte_PLA_MIL_Vx.y A la plantilla s'inclou el logotipus del departament/entitat corresponent. Es poden trobar els logos corresponents a Identitat corporativa. No s'han d'incloure els logos dels proveïdors en el document.
Guia/Plantilla de Verificació/Validació
Activitat que el genera
Realitzar la revisió dels lliurables